Sekcja Utrzymania Gmachów
Zadaniem Sekcji Utrzymania Gmachów jest:
- utrzymanie czystości i porządku na terenie wydziału - budynki WETI z bezpośrednim otoczeniem,
- obsługa szatni,
- nadzór i opieka nad podstawowym wyposażeniem sal dydaktycznych,
- nadzorowanie stanu budynków WETI, raportowanie o usterkach i zauważonych nieprawidłowościach,
- prowadzenie dokumentacji działalności sekcji,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi.
Alina Sobaszek p. EA 14 tel. kom. 668 13 37 06 - zapewnienie właściwej realizacji zadań i funkcjonowania sekcji,
- ewidencja i planowanie czasu pracy pracowników sekcji,
- utrzymanie w należytej sprawności wyposażenia budynków i sprzętu sekcji
- współpraca z innymi jednostkami wydziału,
- przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii, zlecanie niezbędnych usług jednostkom centralnym uczelni
- przyjmowanie uwag i zastrzeżeń dotyczących jakości sprzątania,
| |