Propozycje tematów projektów grupowych inżynierskich na r. akad. 2019/20
Pdf
- Trójwymiarowa wizualizacja procesu uczenia sztucznej sieci neuronowej z warstwami splotowymi oraz kapsułowymi
- Interaktywna wizualizacja stron Wikipedii w jaskini rzeczywistości wirtualnej
- Wizualizacja przestrzenna w jaskini rzeczywistości wirtualnej wyników symulacji oddziaływania fali na obiekt morski
- Rozszerzenie systemu śledzenia w dużej jaskini rzeczywistości wirtualnej o rozpoznawanie położenia stóp na podłodze
- Wieloosobowa gra akcji sterowana smartfonami
- Silnik graficzny oparty na DirectX12
- Trójwymiarowa gra logiczno-zręcznościowa oparta na OpenGL
- Symulator ruchu miejskiego z wizualizacją w aplikacji internetowej
- Aplikacja edukacyjna do nauki matematyki
- Trójwymiarowa gra logiczna typu Nonogram z udostępnianiem własnych poziomów
- Oprogramowanie wspierające rozpoznawanie mowy poprzez detekcję znaków interpunkcyjnych przy użyciu głębokich sieci neuronowych
- Kooperacyjna gra logiczna wykonana w środowisku Unity
- Rozpoznawanie wybranych gestów języka migowego na podstawie obrazu
- Tworzenie trójwymiarowych modeli kluczy do drzwi na podstawie zdjęć
- Lepszy Moodle sterowany za pomocą arkusza kalkulacyjnego
- System wspierający rozproszoną pracę użytkownika poprzez tworzenie migawek stanu pracy.
- Aplikacja odtwarzająca stan dokumentów sprzed ich zamknięcia.
- Symulator manewru lądowania lądownika księżycowego programu Apollo na Księżycu w jaskini rzeczywistości wirtualnej.
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej.
Aby móc korzystać z funkcjonalności należy zainstalować wtyczkę Flash.