Multimedia i interfejsy | Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Multimedia i interfejsy

Nazwa przedmiotu: Multimedia i interfejsy
Typ przedmiotu: kierunkowy
Katedra/sekcja: Katedra Inteligentnych Systemów Interaktywnych
Wykład
Liczba godzin: 1
Prowadzący:

dr inż. Mariusz Szwoch

dr inż. Jan Daciuk

Prowadzony na: stopień: 1 (inż.), Informatyka, sem. 3
Laboratorium
Liczba godzin: 1
Prowadzący:

dr inż. Jan Daciuk

dr inż. Wioleta Szwoch

dr inż. Mariusz Szwoch

dr inż. Agata Kołakowska

dr inż. Adam Łukasz Kaczmarek

Prowadzony na: stopień: 1 (inż.), Informatyka, sem. 3
Wykład

Informacje

  Aktualizacja
Informacje o przedmiocie 23.09.2017

Komunikaty

  • UWAGA! W pierwszym tygodniu zajęć odbywają się zajęcia wprowadzające ("W" na harmonogramie), na których nastąpi m.in. podział grup dziekańskich na grupy laboratoryjne. Do pierwszej podgrupy należy obowiązkowo zapisać 18 osób, a pozostałe osoby do drugiej podgrupy. Pierwsze ćwiczenie laboratoryjne rozpoczyna się w drugim tygodniu zajęć.
  • Uwaga! Zaliczenie podstawowe odbędzie 5 grudnia w Aud.1P NE w podziale na dwie tury (1515-1540 oraz 1545-1610). Podział na grupy został opublikowany na platformie eNauczanie.

Materiały

Materiały do przedmiotu dostępne są na platformie eNauczanie PG

  1. Multimedia
  2. Gry wideo, Prezentacja studia deweloperskiego Moonmana nt. wybranych aspektów wytwarzania gier wideo na urządzenia mobilne 
  3. Kompresja danych multimedialnych
  4. Przetwarzanie obrazów
  5. Rozpoznawanie obrazów
  6. Ocena, opis i projektowanie interfejsu
Laboratorium

Zasady uczestnictwa w laboratorium

Zajęcia laboratoryjne odbywają się dla połówek grupy dziekańskiej co dwa tygodnie. Starości grup powinni dokonać podziału swoich grup tak, aby w pierwszej podgrupie było dokładnie 18 osób, a w pozostałej reszta. W przypadku mało licznych grup, druga podgrupa może zostać połączona z inną podgrupą odbywającą zajęcia w innym terminie.

  1. Elementy grafiki w HTML 5: Materiały do ćwiczenia
  2. Przetwarzanie obrazów z wykorzystaniem OpenCV
  3. Rozpoznawanie obrazów z wykorzystaniem OpenCV
  4. Modelowanie 3D i animacja komputerowa
  5. Podstawy programowanie gier 2D w Unity
  6. Badanie jakości interfejsu: ScreenShot.PNGMiI7.zip
  7. Programowanie gier w UDK/UE 

Projekty indywidualne

Rok Tytuł Link
2010/11

Z archiwum KIW (http://www.youtube.com/watch?v=mgG2ImGbQBk)