Wspomaganie leczenia fobii zanurzeniem w rzeczywistość wirtualną (praca magisterska 2014)
Demonstrator możliwości Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej (praca magisterska 2014)
Gra demonstrująca możliwości LZWP (projekt inżynierski 2015)
System wspomagający terapię implozywną leczenia fobii z użyciem jaskini rzeczywistości wirtualnej (projekt inżynierski 2015)
Trójwymiarowa gra rzeczywistości wirtualnej z wysokim stopniem zanurzenia (projekt inżynierski 2015)
Pomiary wybranych właściwości optycznych systemów projekcyjnych w systemach rzeczywistości wirtualnej typu CAVE (praca magisterska 2016)
Trójwymiarowa gra rzeczywistości wirtualnej uwzględniająca emocje gracza (praca magisterska 2016)
Adaptacja algorytmów oświetlenia globalnego do generacji obrazu w czasie rzeczywistym – śledzenie promieni (dwuosobowa praca magisterska 2016)
Adaptacja algorytmów oświetlenia globalnego do generacji obrazu w czasie rzeczywistym – metoda energetyczna (praca magisterska 2016)
Synchronizacja komputerów w jaskini rzeczywistości wirtualnej (projekt inżynierski 2016)
Wykrywanie kolizji obiektów dla potrzeb symulacji w jaskini rzeczywistości wirtualnej (projekt inżynierski 2016)
System do interaktywnej wizualizacji skomplikowanych struktur chemicznych w jaskini rzeczywistości wirtualnej (projekt inżynierski 2016)
Modelowanie rozkładu luminancji i kontrastu obrazów w systemach rzeczywistości wirtualnej typu CAVE (projekt inżynierski 2016)
Trójwymiarowy automat komórkowy symulujący sieć neuronową z wizualizacją (projekt inżynierski 2016)
Badanie właściwości systemów śledzenia w systemach rzeczywistości wirtualnej typu CAVE (projekt inżynierski 2016)
Próba implementacji systemu wizualizacji BlenderVR opartego o Blender3d w środowisku jaskini wirtualnej rzeczywistości (praca magisterska UG WMFiI 2017)
Statystyczne oszacowanie wpływu przebywania w wirtualnej rzeczywistości na zachowanie się użytkownika (praca magisterska 2017)
Wizualizacje architektoniczne w Unity (praca magisterska 2017)
Wykorzystanie zanurzenia w rzeczywistość wirtualną do badania zachowania człowieka (praca magisterska 2017)
Adaptacja algorytmów oświetlenia globalnego do generacji obrazu w czasie rzeczywistym – technika map fotonowych (praca magisterska 2017)
Środowisko symulacyjne dla Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej (projekt inżynierski 2017)
Rozproszony symulator naprowadzania śmigłowca na lądowisko (projekt inżynierski 2017)
System wspomagający analizę zaburzeń równowagi z wykorzystaniem jaskini rzeczywistości wirtualnej (projekt inżynierski 2017)
Stanowisko symulacyjne do treningu pilota bezpilotowego wiropłata z napędem elektrycznym w jaskini rzeczywistości wirtualnej (projekt inżynierski 2017)
Wizualizacja trójwymiarowych danych radiologicznych (projekt inżynierski 2018)
System rehabilitujący zaburzenia równowagi z wykorzystaniem jaskini rzeczywistości wirtualnej oraz techniki motion capture (projekt inżynierski 2018)
Adaptacja silnika gier Unreal Engine do jaskiń rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej (projekt inżynierski 2018)
Pakiet programistyczny wspomagający interakcję fizyczną dla jaskini rzeczywistości wirtualnej (praca inżynierska PG WFTiMS 2018)
Wirtualna podróż po Układzie Słonecznym z wykorzystaniem nawigacji kosmicznej (praca magisterska 2019)
Psychologiczne czynniki zanurzenia w wirtualnej rzeczywistości (praca magisterska SWPS WPwS 2019)
Zanurzenie w wirtualnej rzeczywistości - porównanie technologii HTC Vive i CAVE (praca magisterska SWPS WPwS 2019)
Graficzny interfejs użytkownika dla aplikacji w jaskiniach rzeczywistości wirtualnej (praca magisterska 2019)
Zastosowanie fotogrametrii w modelowaniu sceny dla jaskini rzeczywistości wirtualnej (praca magisterska 2019)
Interaktywna wizualizacja stron Wikipedii w jaskini rzeczywistości wirtualnej (projekt inżynierski 2019)
Wizualizacja przestrzenna w jaskini rzeczywistości wirtualnej wyników symulacji oddziaływania fali na obiekt morski (projekt inżynierski 2019)
Rozszerzenie systemu śledzenia w dużej jaskini rzeczywistości wirtualnej o rozpoznawanie położenia stóp na podłodze (projekt inżynierski 2019)
Pełna adaptacja silnika gier Unreal Engine do jaskiń rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej (projekt grupowy 2019/2020)
Wykonanie modelu 3D średniowiecznego miasta na potrzeby wirtualnej rzeczywistości (projekt grupowy 2019/2020)
Wpływ czynników psychologicznych i technologicznych na poziom zanurzenia w rzeczywistości wirtualnej (dwuosobowa praca magisterska 2020)
Symulator obsługi frezarki pięcioosiowej z wymiennikiem narzędzi (praktyka zawodowa 2020)
Wpływ czynników osobniczych i zewnętrznych na chorobę symulatorową w rzeczywistości wirtualnej (praca magisterska 2020)
Komputerowa gra historyczna tocząca się w zeskanowanych wnętrzach Twierdzy Wisłoujście (praca magisterska 2020)
Interaktywny hologram Drogi Mlecznej (praca magisterska 2020)
Gra komputerowa do analizy i promowania postaw proekologicznych w sferze przestrzeni publicznej (praca magisterska 2020)
Interfejs programisty aplikacji dla jaskini rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej (praca magisterska 2020)
Trenażer strzelecki o wysokim realizmie (praca magisterska PG WIMiO 2021)
Rozpoznawanie położenia stóp na podłodze dużej jaskini rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej (projekt grupowy 2020/2021)
Aplikacja rzeczywistości wirtualnej sterowana emocjami użytkownika (dwuosobowa praca magisterska 2023)
Środowisko rzeczywistości wirtualnej do testowania podwodnego systemu nawigacji i rzeczywistości rozszerzonej (praca magisterska 2023)
Gra rzeczywistości wirtualnej wymuszająca nawigację z częstymi zmianami prędkości i kierunku (projekt inżynierski 2023)
Pomiary wpływu różnych parametrów środowiska wirtualnego na komfort uczestnika symulacji (projekt inżynierski 2023)
Badania potencjału symulacyjnego jaskiń rzeczywistości wirtualnej (projekt badawczy 2023/2024)
Gra VR o zmiennej dynamice przemieszczania się do zbadania użyteczności sferycznego symulatora chodu (projekt badawczy 2023/2024)
Wirtualny escape room z zakresu matematyki (projekt badawczy 2023/2024)
Wirtualny rzeźbiarz (projekt badawczy 2023/2024)
Badania z wykorzystaniem jaskiń rzeczywistości wirtualnej wpływu nieeuklidesowości geometrii na orientację przestrzenną człowieka (projekt badawczy 2023/2024)
Przestrzeń rzutowa i metody rzutowania w wirtualnej przestrzeni. Jak powstają rzuty obiektów 3D na płaszczyznę? (projekt grupowy 2023/2024)
Ocena możliwości i przydatności wykorzystania wirtualnej rzeczywistości w rehabilitacji osób z dystrofią mięśniową Duchenne'a (praca magisterska GUMed WNoZ 2024)
Rekonstrukcja brył w środowisku VR CAVE na podstawie ich rzutów na zadane płaszczyzny (projekt inżynierski 2024)