Cel przedmiotu:
Rozwój umiejętności pracy na stanowisku kierownika produktu z zakresu tworzenia innowacyjnych produktów, wprowadzania ich na rynek, analizy odpowiedzi rynku i zarządzania produktem
Program przedmiotu:
- Rola i zadania kierownika produktu - wykład + ćwiczenia
- Odkrywanie wartości biznesowej produktu - warsztat Product Discovery (mapa empatii, Value Proposition Canvas)
- Kreowanie udanych produktów - warsztat Karta Produktu + Eksperyment MVP
- Model biznesowy produktów i usług - warsztat Business Model Canvas, moment Aha
- Planowanie i mierzenie rozwoju produktu - warsztat Roadmapa i metryki produktu
Organizacja przedmiotu:
- Przedmiot realizowany jest jako cykl 5 spotkań po 3 godziny zajęciowe każdy.
- Spotkania mają charakter warsztatowy, są powiązane tematycznie
- W trakcie warsztatów pracuje się w kilkuosobowych zespołach, niekoniecznie takich samych na każdym warsztacie.
- Warsztaty odbywają się głównie w salach ćwiczeniowych, bez komputerów