Propozycje tematów projektów dyplomowych inżynierskich - rok 2022
- Adaptacja gry rytmicznej Beat Saber do rehabilitacji ruchowej
- Aplikacja odtwarzająca stan dokumentów sprzed ich zamknięcia na różnych systemach
- Automatyczna redukcja złożoności siatki wielokątów
- Automatyczne generowanie losowych trójwymiarowych map do gry typu FPS
- Implementacja gry zręcznościowej typu flipper
- Implementacja wieloosobowej gry planszowej w środowisku Unity
- Język programowania zaprojektowany do definiowania zasad gier
- Nawigacja w przestrzeni 4D za pomocą środowiska CAVE
- Nawigacja w przestrzeni o geometrii nieeuklidesowej za pomocą środowiska CAVE
- PL-CELEB: zastosowanie metod głębokiego uczenia i widzenia komputerowego w celu utworzenia polskiej bazy danych do trenowania systemów rozpoznawania mówcy
- Program umożliwiający przygotowanie zbiorów uczących dla systemu weryfikacji tożsamości użytkownika na podstawie wzoru rysowanego na ekranie telefonu
- Rozwój algorytmów automatycznej poprawy kolorów zdjęć z wykorzystaniem wzornika barw
- Rozwój i ocena algorytmów wielokryterialnej oceny jakości zdjęć w oparciu o wzornik barw
- Rozwój symulatora miejskiego ruchu drogowego
- Rozwój wieloosobowej gry planszowej w technologii Godot 3D
- System wyznaczanie obszaru widocznego nieba za pomocą urządzenia mobilnego
- Wirtualny elektronik
- Wirtualny teleskop w smartfonie
- Wirtualny wehikuł czasu w zakrystii kościoła św. Mikołaja w Gdańsku
- Zaczarowany ołówek 3D